HTML

.

A hétköznapi hülyeségek és gondolataim. humoros és elgondolkodtató. Egy blog-motoron épülő, de nem annak szánt szájt. (Ez rímel :)

Friss topikok

  • onefm.hu: www.onefm.hu - Műsor Molitor Máriáról Info: radio@onefm.hu (2010.06.26. 16:10) Selejt.org
  • rokker33: hogy lehet elkapni ezt a kibaszott sárkányt!!! (2008.11.27. 00:08) Heroin Hero
  • Bazs: legyen egy kérdés a válaszod: kis a kiráj hawer? (2008.11.07. 19:05) Rolleres e-mail
  • garfield94: -Megj. a kommentelőt moderáltam.- (2008.11.04. 18:58) MyVip-Bemutatkozás
  • Csita: LOL xD... ilyet se látni mindennap... ám jó az oldal csak igy tovább (2008.11.03. 19:11) Chat.hu és a pedofilok

"Skate in Sárospatak"

2008.07.08. 11:53 garfield94

Mivel mostanában nincs túl nagy "cikk áradat" -bezzeg' máskor napi 6 post van :)-, ezért gondoltam örülne néhány ember bárminek amit itt lát (vagy nem). Én egy kis önreklámra gondoltam.

 

 

A második videó vágás szempontjából nekem jobban tetszik. Vágó és operatőr munka az enyém, a deszkások Keksz (Szokolay Tamás) és Manó (Rák Miklós Márk). Szemfülesebbek (és nem utolsó sorban a türelmesebbek) engem is fel fedezhetnek a videóban.

1 komment

Címkék: videó hülyeség saját komolyság

A bejegyzés trackback címe:

https://klipi.blog.hu/api/trackback/id/tr71558597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Draki------>Szemán AttilaXD 2008.07.30. 23:37:19

Végre láttam Manó-t is hibázni!!!!!
Am. nagyon király(ak)a videók!!!!!
süti beállítások módosítása