HTML

.

A hétköznapi hülyeségek és gondolataim. humoros és elgondolkodtató. Egy blog-motoron épülő, de nem annak szánt szájt. (Ez rímel :)

Friss topikok

  • onefm.hu: www.onefm.hu - Műsor Molitor Máriáról Info: radio@onefm.hu (2010.06.26. 16:10) Selejt.org
  • rokker33: hogy lehet elkapni ezt a kibaszott sárkányt!!! (2008.11.27. 00:08) Heroin Hero
  • Bazs: legyen egy kérdés a válaszod: kis a kiráj hawer? (2008.11.07. 19:05) Rolleres e-mail
  • garfield94: -Megj. a kommentelőt moderáltam.- (2008.11.04. 18:58) MyVip-Bemutatkozás
  • Csita: LOL xD... ilyet se látni mindennap... ám jó az oldal csak igy tovább (2008.11.03. 19:11) Chat.hu és a pedofilok

A World Trade Center és az UFOk...

2008.07.08. 16:17 garfield94

Szörfözgettem a világhálón és rátévedtem a youtube-ra a World Trade Centerrel kapcsolatban. Ezt a videót találtam, ahol az emberek ugranak le az épületből. Volt akik egymás kezét fogták, voltak akik egyedül 'mentek'... Ebben a videóban megmutatják a földre már leérkezett embereket is... :\

 

És van benne egy érdekesség. ha nem vetted észre akkor volt egy fehér valami ami elhúzott. Nem kellett sokat keresgélnem, máris ráleltem egy újjab videóra:

 

 

Igen, az valószínüleg egy UFO. Furcsa belekeverni a WTC támadásába az UFÓkat (már, ha űrlényekről van is szó....; természetesen nem arról van szó, hogy ők követték volna el :)), meg orbitális nagy hülyeség is, de van még egy videó ami valamennyire el oszlatja a kétségeimet (mégse telljesen...).

 

Ezt egy Japán túrista készítette helikopteréből. Ugyan az az "Azonosítatlan repülő Tárgy". Nevezzük így, mert nem biztos, hogy űrlény. Tulajdonképpen nem is igazán űrlényekről beszéltem, ugyanis tudni illik az UFO elnevezés egy Azonosítatlan Repülő Tárgyat képez. Ami például egy radaron lehet akár egy madár is. Kíváncsi vagyok a véleményetekre, és remélem érthető voltam végig a cikkben. :)

Szólj hozzá!

Címkék: videó saját szövegelés lopott komolyság

A bejegyzés trackback címe:

https://klipi.blog.hu/api/trackback/id/tr46559013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása